Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Livets början på riktigt

Linnea Järkstig / 08 Augusti, 2012 - 17:41 / Vardag

I samband med att livet börjar på riktigt så bestämde jag mig för att skapa en blogg.
Vad jag menar med riktigt är att jag faktiskt har tagit studenten och nu ska flytta och stå på egna ben. På fredag ska jag påbörja min flytt till Sundsvall, då ska nämligen jag och min familj åka ner för att göra mig hemmastad. Känns spännande och hur roligt som helst men samtidigt lite läskigt.
 
Hur som helst har dagen ägnats åt att flyttpacka. Efter många om och men är släpvagnen full och jag sitter nu i ett tomt rum och stirrar på skärmen. Mitt rum som jag haft i tio år är nu tomt, kan ni tänka er?
 
 
 
Så där lycklig var jag när släpvagnen äntligen var färdigpackat. Nu längtar jag bara tills fredag :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -