Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

På väg...

Linnea Järkstig / 29 Augusti, 2012 - 08:47 / Vardag

Nu är jag påväg till Sundsvall och den här gången för att stanna. Känns helt sjukt! Lilla jag ska flytta hemifrån.

Jag har tur som har världens bästa pappa, han skjutsar mig nämligen hela vägen. Över 60 mil. Allt för att jag ska slippa åka buss. Min faster och farbror följer också med, så det kommer nog att bli en jätterolig resa :)
 
En gammal bild på jag och pappa :)
Postat av: jannikeke '

Kommer sakna dig! Lycka till ♥

2012-08-29 @ 13:43:20
URL: http://jannikeke.blogg.se
Postat av: Mr J

vart är en bild på din mamma da ? :)

Svar: Hon var inte med ju :p
Linnea Järkstig

2012-08-31 @ 16:57:57
Postat av: sofie

Lycka till Linnea! Hoppas allt går bra, och ha bra uppdatering så jag får se hur du har det :)

2012-08-31 @ 21:19:04
Postat av: Mr J

Jag hoppas att jag får se en bild på din underbart snygga mamma :)

Svar: Hahaha det var inte förrän nu jag fattade att det var du Jonte ;) hahahah
Linnea Järkstig

2012-09-01 @ 16:26:17
Postat av: Tilde

You got the moves like jagger, så dansa dig igenom livet med super gaz ;)

Svar: Hhahahha, det ska jag göra. Brupbburruppbruupp I got the super gaz!
Linnea Järkstig

2012-09-02 @ 22:52:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -