Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Äntligen jul

Linnea Järkstig / 21 December, 2012 - 22:04 / Vardag

Under de senaste dagarna har jag rest, så igårkväll var jag äntligen hemma i Vilhelmina. Det känns härligt att få träffa alla, jag har faktiskt saknat vänner, familj och släkt jättemycket.

Ikväll har jag träffat Hanna, vi hängde lite på raggen och tog igen allt skvaller jag missat. Verkligen mysigt att träffa henne, det var ju två månader sedan sist.

Dock läser jag en kurs över jul så måste försöka plugga också, det kommer verkligen bli en utmaning att hinna träffa alla och plugga samtidigt. Men det får jag se till att klara. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -