Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Årets partypingla

Linnea Järkstig / 08 December, 2012 - 06:23 / Vardag

Gårkvällen var precis som jag trodde att den skulle bli, hur bra som helst. De flesta hade sjuka uppdrag, som att hela tiden prata om mens eller som jag hade, att ständigt ställa sig upp klappa händerna och skrika. Jag tror inte det var en enda person som hade tråkigt, den här sittningen kommer vara svår att slå.
Inte nog med att det hände ett och annat kul, jag blev till och med utsedd till Årets partypingla. Verkligen en överraskning!
Postat av: Isabell Larsson

Klappa händerna och skrika gör du ju ändå hela tiden.. Märkligt uppdrag...
Puss!

2012-12-10 @ 21:28:24
URL: http://larsn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -