Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Birsta med bästa

Linnea Järkstig / 08 December, 2012 - 18:39 / Vardag

Idag har jag mött upp farmor och Lillan i Birsta för att umgås. De åkte hit med IKEA-bussen över dagen, synd bara att de inte kunde stanna längre. Vi shoppade, provade glasögon och åt såklart massa mat. Jag och Lillan hittade inte så jättemycket på stan, knappt någonting, men "tanterna" (farmor och hennes vän) var vi tvungna att jaga när de sprang genom affärerna.
Det var härligt att få lite tid med farmor och Lillan men när jag väl träffar dem så känner jag verkligen hur mycket jag saknar dem... det går inte att beskriva. Nu längtar jag ännu mer till jul då jag får träffa släkt och vänner. Det ska bli så härligt att komma "hem" ett tag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -