Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

En dag i ångestklubben

Linnea Järkstig / 25 November, 2012 - 21:29 / Vardag

Dagen har bestått av ångestplugg i flera timmar. Jag satt med mina vänner på skolan och tragglade upphovsrätt, tryck- och yttrandefrihet, förhoppningsvis kommer jag ihåg något imorgon...

Sedan dämpade vi ångesten med pizza och glassbuffé på Biteline. Med andra ord har det varit en bra dag/kväll. Med dessa tjejer blir allt bra! :)

Postat av: Anonym

Hej nu börjar jag längta efter dig igen. Härligt att se du har det bra. Men nu är det bara 2 veckor innan vi träffas, då vill jag ha en jätte kram. farmor

Svar: Hej, jag längtar efter dig också! Ja det är inte längre, då ska du få en megakram! :) haha kram
Linnea Järkstig

2012-11-25 @ 21:47:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -