Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

En enda röra

Linnea Järkstig / 07 November, 2012 - 21:00 / Vardag

När man pluggar 99% av sin vakna tid har man inte riktigt tid att städa, diska och handla. Det har resulterat i ett diskberg som är såhääääär högt. Jag orkar inte...

Postat av: Monika

Jag läser din blogg så ofta jag kan, och missar jag någon dag så läser jag alltid ikapp! Jag imponeras dagligen av ditt engagemang och din energi, trots att du utsatts för kryp, stress, hemlängtan m.m. Enligt mig är du verkligen så stark som följde din dröm till en främmande stad, ensam. Jag blir så glad då jag får läsa att det går bra för min kära vän, och du ska veta att jag tänker ofta på dig. Hoppas vi ses snart igen, många kramar till dig! :)

2012-11-08 @ 13:40:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -