Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Redigering är ju awesome

Linnea Järkstig / 06 November, 2012 - 22:28 / Vardag

Mediespråk och redigering. Massmedierätt. Dagspressredigering. Det är dessa kurser jag läser just nu. Eftersom det är tre stycken samtidigt har jag det väldigt stressigt just nu, men samtidigt har jag fått upp ögonen för något jag tidigare inte trodde. Jag älskar att redigera!

Vad jag tycker är så roligt går inte riktigt att sätta fingret på men det är samma anledning som varför jag älskar att skriva. Att jag får skapa något.

Nu känner jag att jag vill öva hela tiden så att jag blir bättre, dock har jag så mycket annat just nu... förhoppningsvis får jag möjlighet senare. Jag är sjukt taggad på skolan!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -