Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Är jag seriös eller seriös?

Linnea Järkstig / 11 Oktober, 2012 - 17:14 / Vardag

Är precis hemkommen efter en väldigt kort skoldag. Jag hade bara en föreläsning och ett responsmöte idag vilket var väldigt härligt även om jag pluggade en del innan skolan började. Duktig som jag är.

Dessutom har jag precis tagit mina cooking skills till en helt ny nivå. Idag blir det ingen Billys, inga nuggets eller nudlar. Kolla in det här ;)

Jag hoppas att det blir gott!

Postat av: laijnalooooo

OMG! "Kvällsfika" hos dig efter AD?

Svar: Haha attans att jag inte såg den här tidigare ;)
Linnea Järkstig

2012-10-11 @ 18:20:44
URL: http://laijnloo.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -