Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Dubbel trubbel

Linnea Järkstig / 30 Oktober, 2012 - 12:52 / Vardag

Nu är jag påväg till skolan ... jag har två tentor som jag ska skriva idag. Måste erkänna att jag är lite nervös. Önska mig lycka till!

Postat av: Jeanette

Svar: Oj tusen tack så mycket! Glad jag blir :) Jag fotar med en Nikon d300s. Vad ska du använda kameran till hade du tänkt :)?

Svar: Haha :) Jaha okej, jag funderar på att köpa en Nikon d7000. Men jag vet inte... Jag håller på att utbilda mig till journalist så jag skulle vilja ha en bra kamera som fungerar till det mesta och som kan fånga ögonblicken utan att de blir oskarpa eller brusiga. haha :p
Linnea Järkstig

2012-10-30 @ 21:23:20
URL: http://mrnikon.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -