Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

En toppenhelg!

Linnea Järkstig / 22 Oktober, 2012 - 22:28 / Vardag

Jag kan inte säga annat än att helgen var helt fantastisk. Det var härligt att äntligen få träffa vänner och Oscar.

Under fredagen blev det shopping och utgång med Emelie, Isabell, Hanna och Gry. Vi bodde på Scandic Plaza och bara skämde bort oss själva, helt underbart! Efter en galen natt som spenderades på Femman, tidsvis sjungandes på låten Barbie Girl med Aqua, och en god middag på O'learys började lördagsmorgonen med en liten hotellfrukost.

Mer shopping, bio och mycket Mc Donalds beskriver lördagen bra. Jag fick även komma hem till Isabell en sväng för att kolla in hennes hyresrum samtidigt som jag fick träffa Helena. Det kändes konstigt att äntligen få träffa alla igen, det var ju trots allt nästan två månader sedan sist. Jag fick dessutom träffa Oscar och åka ut till Strömbäck en natt, mysigt :)

Söndagen spenderades med Hanna och Isabell då vi åt lunchbuffé innan det var dags för jag och Hanna att bege oss hemmåt. Efter ett kort hejdå satte jag mig på tåget med en liten klump i magen ... tur att jag får träffa de inom två veckor igen!

Jag vill bara säga att det verkligen har varit en toppenhelg! Att träffa både vänner och pojkvän på en och samma helg är verkligen en lyx och jag känner mig jättelycklig som har dessa fantastiska personer i min närhet. Kram på er!
 
 
Postat av: Isabell Larsson

Puss

Svar: Puss!
Linnea Järkstig

2012-10-22 @ 22:41:15
URL: http://larsn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -