Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Sjukt irriterande

Linnea Järkstig / 10 Oktober, 2012 - 14:42 / Vardag

Idag gick jag och en klasskompis till Mitthems kontor i hopp om att få reducerad hyra. Det gick dock inte så bra eftersom vi endast fick 20% vilket jag tycker är jättedåligt. Vi tvingas sova i våra lägenheter och bli bitna på hela kroppen för att de ska få bort sina vägglöss. Dessutom måste vi betala för det!

Deras argument var att det inte är de som tagit hit vägglössen, men det är ju faktiskt inte jag heller. Fortfarande är det ju deras ansvar, eller hur?

Efter att ha gråtit en skvätt på kontoret när jag pratade med vägglusansvarig var jag riktigt förbannad. Dock kom efter ett tag Anticimex hem till mig och nu känns det genast bättre. Nu ska mina vägglöss dö!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -