Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Vägglöss i solsidan

Linnea Järkstig / 07 Oktober, 2012 - 22:27 / Vardag

Efter middagen gick jag hem och tittade på solsidan med Kristin. Äntligen har den serien börjat igen! Extra roligt var att de också drabbats av vägglöss, så vill ni veta lite hur jag har det så är det bara att titta på första avsnittet ;)

På tisdag kommer Anticimex igen så då tänkte jag skriva några rader om hur det går. Jag antar att ni är nyfikna och vill veta vad som händer.

Imorgon har jag skola från 8.15 till 17.00 så det kommer bli en lång dag. Fast det får jag nog räkna med när jag från och med imorgon ska läsa tre kurser på samma gång. Nu måste jag sova. Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -