Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

At Theas place

Linnea Järkstig / 17 September, 2012 - 21:13 / Vardag

Kvällen har bestått av träning på Friskis & Svettis, det blev ett pass med cirkelgym. Vilket verkligen var hur jobbigt som helst men jag kan inte säga annat än att det känns bra nu i efterhand. Nu gäller det bara att fortsätta hålla igång!
Därefter gick jag en promenad några trapphus bort till Theas lägenhet, där blev det mat och Family Guy. Nu försöker vi plugga, men det går inte så jättebra. Speciellt inte när jag tittar igenom hennes blogg och upptäcker en bild på en krabba... det är inte roligt kan jag lova. Jag skrek som om jag skulle dö.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -