Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Blond tjej

Linnea Järkstig / 02 September, 2012 - 12:39 / Vardag

Ibland undrar jag hur smart jag egentligen är.
Nu har jag stressat hela "morgonen" för att vi ska gå till skolan och ha picknick. Jag har letat kläder, sminkat mig och fixat håret samtidigt som jag har brottats med vägglöss (Jag är supernojig och tror att jag ser de överallt fast de uppenbarligen inte finns). När jag väl blev klar så ställde jag mig därute och väntade på mina vänninor, till min förvåning så dök de aldrig upp. Vilket kanske inte var så konstigt eftersom jag stod där en hel timme för tidigt.
Det är så typiskt mig att göra något sånt... men jag får väl försöka se det positivt. Nu hinner jag ju diska! Åh nej!
 
Postat av: Camilla

Gulliga du!

2012-09-02 @ 12:47:49


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -