Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Jag orkar inte mer!

Linnea Järkstig / 12 September, 2012 - 16:22 / Vardag

Jag kan inte sova. Jag kan inte slappna av. Jag kan inte sluta klia. Jag kan inte tänka på något annat. Jag håller på att gå i taket!
Imorgon kommer "vägglöss experterna" hit igen trots att de egentligen inte skulle komma förrän nästa torsdag... men det blir bara värre och värre. Till en början fick jag kanske två till tre bett varje natt, men nu är det så illa att jag imorse vaknade upp med fler än tio stycken nya bett. Det här går inte!
Det här är så jobbigt att det inte går att beskriva. Ni kanske tycker att tanken på att det ligger småkryp i min säng, att de lägger ägg där och kryper fram på natten för att äta är det värsta. Men det allra jobbigaste är faktiskt alla bett. De kliar, är äckliga och fruktansvärt jobbiga.
Nej! Imorgon ska pappa ringa till hyresvärden och fixa det här. Imorgon ska "vägglöss experterna" komma på besök och eventuellt prova nya metoder.
Först ska jag bara försöka sova en natt. Jag undrar bara hur många bett jag kommer att ha imorgon?
Här ser ni resultatet efter en plågsam natt. Dock vill jag påpeka att detta inte är det värsta, jag fick ungefär sex fler bett på nedre delen av ryggen också. Allt detta under en natt!
Postat av: liza:)

ajdå.. lät inte så bra.. :( hoppas ni får bort dem! :)

Svar: Nej det är inte så jätteroligt... det hoppas jag med. Verkligen!
Linnea Järkstig

2012-09-12 @ 17:03:01
URL: http://lizaahj.blogg.se
Postat av: Andrea

Nej, gud så hemskt! Jag hoppas att det blir bättre!

Svar: Ja, det hoppas jag med!
Linnea Järkstig

2012-09-12 @ 17:08:43
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se
Postat av: Karro

Jag tycker du ska sova i soffan eller om möjligt hos en kompis tills de där krypen är borta. För det där varken låter eller ser bra ut...

Svar: Jag önskar att jag hade en soffa men det har jag inte. Jag får inte sova borta eftersom de då inte kommer fram och dör (vilket de ändå inte gör). Men, får väl se vad de säger imorgon annars får min hyresvärd fixa ett alternativt boende så länge.
Linnea Järkstig

2012-09-12 @ 17:30:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -