Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Jour vs Bildjour

Linnea Järkstig / 11 September, 2012 - 21:03 / Vardag

Kvällens nollningsaktivitet bjöd på tävlingar. Lagen var självklara, Journalisterna mot Bildjornalisterna. Självklart gick vi journalister all in i tävlingar som klädstrecket, ätartävlingar, i tävlingar där vi skulle knyta fast oss i varandras ben, i en tävling som gick ut på att få en korv i munnen och dessutom showtävlingen.
Jag kände att vi verkligen skulle vinna det här och därför spårade jag ur totalt. Jag gav verkligen allt. I tävlingen klädstrecket som går ut på att alla i laget tar av sig så mycket kläder man vill för att lägga de på marken och de som gör längst klädstreck vinner! Till en början lovade jag mig själv att inte ta av mig mer än jackan, skorna, sockarna och halsduken men trots det slutate jag upp i bara underkläder skrikandes på alla andra. Dock vann vi inte den grenen.
Att berätta om alla grenar kommer att ta alldeles för mycket tid men jag kan nämna att vi mot förmodan faktiskt förlorade allt som allt, även om det kanske inte riktigt blev rättvist ;) Hur som helst var det kanske den roligaste kvällen av nollningen hittills. Jag älskar att tävla!

En bild från ätartävlingen. De som åt tonfisk gjorde det väldigt bra måste jag säga.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -