Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Tentaångest

Linnea Järkstig / 19 September, 2012 - 15:26 / Vardag

Stress... det känner nog alla av er igen. Vi alla känner oss stressade ibland, vissa mer eller mindre. Jag tillhör nog en av de som stressar precis hela tiden. Nu kämpar jag med att läsa alla kursböcker, springa på föreläsningar och göra alla uppgifter/övningar som vi får hela tiden. Fast det jag kanske är mest stressad över är att jag faktiskt har min allra första tenta den 5 oktober.

När jag är stressad över någonting har jag svårt att tänka på annat... men under dagens sista föreläsning fick vi ett uppdrag, vi skulle måla tanten som pratade på radio. Ett roligt avbrott som får mig på andra tankar, det kan behövas ibland!

Så här ser min tant ut. Haha :) Jag undrar om det är likt.

Postat av: Hanna

Pekar hon finger?

Svar: Nej tummen upp ju ;)
Linnea Järkstig

2012-09-19 @ 17:11:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -