Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Vägglöss överallt!

Linnea Järkstig / 03 September, 2012 - 17:01 / Vardag

I förrgår upptäckte jag en röd prick på mitt lår. Igår såg jag två röda prickar på min överarm. Idag hade jag tydligen fått ytterligare två röda prickar på min hand.
Jag har hört mycket om att det ska finnas vägglöss här i Nacksta, men det känns som att det skulle vara höjden av otur om det skulle drabba mig eller åtminstone nu när jag precis flyttat in. Alla som jag berättar om mina röda prickar för säger bara att jag är nojig och att jag kanske bara får de för att jag stressar så mycket över tanken på vägglöss. När jag googlade bilder på vägglöss bett så liknade det mina även fast jag verkligen inte hade lika många.
Oavsett om jag är nojig eller inte så känns det i alla fall inte särskilt bra när ett sådant brev ligger vid dörren när man kommer hem.
Ett brev från min hyresvärd angående en förebyggande inspektion mot skadedjur. De vill att jag ska skriva under ett papper så att de kan gå in i min lägenhet och sätta upp en fälla och ett medel för att förebygga skadedjur. Frågan är bara om de ska förebygga det eller om dessa små otäcka varelser redan är på väg? Hur som helst känns det inte särskilt bra i alla fall!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -