Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Vill vara hemma!

Linnea Järkstig / 04 September, 2012 - 18:38 / Vardag

Anledningen till min inte så aktiva dag här på bloggen har berott på att jag i princip fått det svart på vitt att jag har vägglöss i lägenheten. Jag kan inte beskriva med ord hur jobbigt det känns. Nu när jag äntilgen fått flytta in, har börjat känna mig hemma så ska jag råka ut för det här. Inte nog med det så kliar min arm hur mycket som helst.
Jag fick reda på det genom att besöka en sjuksyster som kunde garantera att det var bett jag fått vilka mest troligt kommer från vägglöss eftersom jag får de på natten. Hur som helst har jag ringt min hyresvärd som har fixat så att det kommer ett företag för att bekämpa dessa otäcka varelser om ett tag. Ett tag innebär att det förhoppningsvis är under den här veckan men att det lika gärna kan vara nästa.
Det känns sjukt jobbigt att det här hände just mig och speciellt nu när jag just kommit till rätta. Som tur är har jag hittat en väldigt fin vän här i Sundsvall som jag ska få sova hos. Tummen upp för henne! :)
Dessutom kan jag inte ta med mig särskilt mycket grejer när jag ska sova borta eftersom det kan vara ägg i kläder, sängkläder och annat eller så ligger mina "små vänner" där och lurar. Fy vad äckligt! Här ser ni hur jag stoppat ner kläder som jag ska använda under de kommande dagarna i frysen, allt för att få bort dessa små varelser.
Kan ni ana hur jobbigt det här känns för mig? För den här natten får jag bara ha med mig en liten påse och jag som helst av allt bara vill kunna vara hemma... utan små prickar, utan små djur och helst av allt utan någonting som hela tiden svider, kliar och gör ont.
 
Postat av: Kry

tycker synd om dig, men du göre bra!!! Kramisar, ses på mikaeli!!!!

Svar: Tack :) Ja vi gör det! saknar er allihopa... Kram :)
Linnea Järkstig

2012-09-04 @ 18:46:49
Postat av: aina [fotoblogg]

Jag har en tävling på min blogg just nu, där du kan vinna ett egetdesignat iPhoneskal i samarbete med Caseapp! Hade vart roligt ifall du ville vara med :)
direktlänk:

http://ainaphoto.blogg.se/2012/september/tavla-om-ett-egendesignat-skal-fran-caseapp.html#comment

(Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer). Allt bra med dig annars?

kram

2012-09-04 @ 19:18:34
URL: http://ainaphoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -