Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

London i juni

Linnea Järkstig / 17 April, 2013 - 18:55 / Vardag

Jag har precis bokat en Londonresa tillsammans med min bror och pojkvän. I juni åker vi! :)
Trots att jag redan varit i London två gånger så är det ett resmål som jag aldrig kommer att tröttna på. Det är en av mina favoritplatser och skulle kunna resa dit hundra gånger om.
Första gången jag var där var när jag hälsade på min faster som bodde där, hon tog med mig på massa roliga saker och visade mig en värld som jag skulle bli helt förälskad i. Tack för det! :)
Nu återstår bara att göra en lista på allt som ska göras och som ska hinnas med. Jag är så peppad!
 
Londoneye från min första Londonresa.
 
Londoneye från min andra Londonresa.
 
Orkade inte leta åt min externa hårddisk och hitta roligare bilder, så det fick bli två på londoneye...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -