Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Mål med träningen

Linnea Järkstig / 22 April, 2013 - 22:03 / Träning

Jag har precis kommit hem från ett jobbigt cirkelfyspass på friskis & svettis. Även om det är jobbigt och tungt så är känslan efteråt oslagbar, jag känner mig oövervinnlig.
Efter många lata månader så har jag äntligen kommit igång med träningen igen. Efter drygt två års uppehåll av regelbunden träning. Det känns super!
Den senaste veckan har jag tagit en timmes powerwalk nästan varje morgon. Dessutom har tränat intervallpass, distanspass och styrka. Det här vill jag såklart fortsätta med då jag känner redan nu hur bra man faktiskt mår av att träna och röra på sig.
Därför har jag satt upp ett mål till hösten. Jag vill nämligen springa 1 mil på 40 minuter, vilket är 5 minuter snabbare än mitt rekord (som jag för övrigt tog för två år sedan). Tror ni att jag klarar det?
 
Postat av: camilla

Självklart! Med din målmedvetenhet så kommer du att klara det galant.

2013-04-22 @ 22:38:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -