Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Weekend

Linnea Järkstig / 20 April, 2013 - 23:41 / Vardag

I fredags blev det ost- och vinkväll med tjejerna. Det var jättemysigt och ett extra plus var att vuxenpoängen fortsätter att rulla in. Idag har jag däremot legat i sängen hela dagen, jag har varit sjukt lat, men ändå härligt att vila upp sig. Istället för ännu en vinkväll blev det godis, popcorn och filmmys i Kajsas säng med Lina och Kristin. Känns mot förmodan bra att jag tackade nej till en utekväll, jag känner att jag borde börja dra ner på alkoholen. Det har blivit lite väl mycket nu.
Bild från i fredags. Det sjukaste är att allt tog slut.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -