Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Bildjournalistik

Linnea Järkstig / 05 Februari, 2013 - 17:53 / Vardag

Anledningen till varför jag längtade så mycket till idag var för att vi hade bildjournalistik idag! :)
Är det någonting som jag tycker är kul så är det att fota, även om jag inte tar mig tid att göra det så ofta. Dock ska jag köpa en ny kamera, tror jag ska beställa den nästa vecka, så nu ska jag verkligen försöka bättra mig. Jag vill bli duktig på att fota!
Hur som helst fick vi inte fota någonting idag, vilket var tråkigt men samtidigt lite skönt eftersom det var snökaos ute. Vi satt mest bara och pratade om bilder och vad man ska tänka på. Men det var faktiskt ganska härligt med ett avbrott från skrivandet, att få titta på någonting annat ett tag.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -