Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Effektivt

Linnea Järkstig / 04 Februari, 2013 - 21:57 / Vardag

Helgen har varit superbra. Oscar har varit här och vi har varit med mina vänner. :)

Idag har jag haft en riktig "Linnea det är måndag du måste vara effektiv så veckan blir bra" dag. Vilket innebär att jag varit i skolan, pluggat, tränat och gjort sådana där saker som man gör när man känner att man vill göra något vettigt.

Hur som helst så längtar jag till imorgon, det kommer bli en bra dag! :)

Postat av: simone

Gud vilken mysig blogg! Och måste även säga att du är ju as söt! :3

Svar: Tack så mycket :)
Linnea Järkstig

2013-02-05 @ 15:34:34
URL: http://sajmone.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -