Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Klipp klipp klipp

Linnea Järkstig / 25 Februari, 2013 - 22:42 / Vardag

Just nu sitter jag och klipper lite radio eftersom jag började med mitt första radioinslag idag. Känns faktiskt lite svårt om jag ska vara ärligt, jag har aldrig varit den som valt radio framför musik så det är en riktig utmaning.
Det går skit just nu. Jag är inte nöjd med mina intervjuer och allt känns så tjatigt. Allt känns ostrukturerat och oplanerat. Men jag tröstar mig själv genom att säga: Linnea man kan ju inte vara världsmästare första gången.
Hur som helst hoppas jag att mitt inslag som jag ska göra på onsdag och torsdag blir bättre. Jag ska se till att det blir bättre. Mycket bättre.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -