Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Köper gratis skor

Linnea Järkstig / 06 Februari, 2013 - 18:20 / Vardag

Shoppaholic som jag är råkade jag beställa ännu ett par skor. Ett par jättehöga och silvriga, perfekt till sommaren!
Fast egentligen gör det ingenting eftersom de var helt gratis. Härligt!
Skorna kunda jag "köpa" helt gratis eftersom jag är med i en hemsida som heter Members och där kan man lätt samla ihop pengar genom att bjuda in sina vänner.
Vill ni vara med? Det är bara att kommentera er epostadress så bjuder jag in er. Då får ni direkt 50 kronor att handla för. Superbra!
Just nu finns det produkter från Nelly shoes, Club L, Elise Ryan och många fler.
 
Dessa beställde jag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -