Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Skapade lite smycken

Linnea Järkstig / 07 Februari, 2013 - 11:14 / Smyckestillverkning

För ett tag sedan satt jag och pysslade i princip en hel dag. Det resulterade i att jag skapade en hel del smycken och att jag fick upp ögonen för smyckestillverkning igen. Härligt!
Nu har jag beställt en hel del material, så nu ska jag försöka komma igång igen. Är så taggad. Just nu åller jag på lära mig att skapa lite andra smycken än vad jag brukar göra, vilket är roligt även om jag inte kommer sluta med mina lersmycken.
 
Så här blev två av alla armbanden jag skapade. Vad tycker ni? :)
Nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -