Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Traditioner

Linnea Järkstig / 26 Februari, 2013 - 22:46 / Vardag

Radioinslaget gick så där. Blev inte riktigt nöjd. Hoppas det går bättre i morgon.

Förutom att vara på skolan, se onödigt mycket Gossip girl (borde göra annat) och laga mat har jag chillat med tjejerna ikväll. Vi träffades alla åtta, vilket händer ytterst sällan, bäddade ner oss i Kajsas säng och åt fruktsallad till sista avsnittet av Svenska Rivieran. Härligt!

Vad ska jag nu göra på tisdagar? Nu när det programmet är slut...

Hur som helst har jag haft en liten julafton hos mig ikväll. Det får ni veta mer om imorgon. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -