Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

WWW

Linnea Järkstig / 11 Februari, 2013 - 22:52 / Vardag

Hela helgen har spenderats på hemmaplan, i Vilhelmina. En av mina bästa vänner, min klasskompis Kristin följde med och fick uppleva det stora och omtalade WWW för första gången. Med andra ord har det varit en toppenhelg då jag fått visa mitt kära hem, träffa vänner och familj. Längtar redan tills nästa gång jag åker hem och tills jag kan vara där ett längre tag.

Hur som helst har vi börjat med TV i skolan idag. Vi har fått känna på kamerorna och testa redigeringsprogram för att i veckan kunna göra två inslag. Jag är taggad!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -