Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Fika efter polisbesök

Linnea Järkstig / 24 Januari, 2013 - 15:34 / Vardag

På skolan idag har vi gjort ett besök hos polisen för att få lära oss hur de arbetar med journalister. Därefter fick vi i uppgift att skriva en artikel om en nyhet relaterad till dagen. Det var stressigt och inte allt för lätt, men blev ganska bra i slutändan.

Nu sitter jag, Kristin, Linnea och Stina och fikar på Wayne's. Mysigt!

Postat av: Anonym

Alltså, Linnea. Jag är världens segaste människa. Fattar liksom inte att tiden går rätt fort. Helt sjukt, vet inte när jag träffade dej sist och pratade seriöst. Känns som att jag är värdelös på att höra av mej (förlåt) och det är så himla trist. Vi MÅSTE hitta på något någon dag, bara du och jag. Saknar dej. /t

2013-01-27 @ 22:39:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -