Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Tillbaka till livet

Linnea Järkstig / 10 Januari, 2013 - 21:38 / Vardag

Igår kom jag tillbaka till Svallet, härligt men samtidigt lite tråkigt att vara "hemma" igen. Kommer verkligen sakna alla i Vilhelmina, även om det är skönt att komma tillbaka till rutinerna.

Dagen har tillbringats i skolan för att försöka plugga ikapp allt jag inte orkade under lovet. Det kommer att bli två intensiva veckor framöver.

Nu har jag precis kommit hem från ett afrodanspass på Friskis. Jag har jobbat på mina inre fetter, förhoppningsvis försvinner de. (Jag har sett för många dokumentärer under lovet).

Postat av: Afrodite

Hade du affron på dig?

2013-01-10 @ 21:46:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -