Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Finbesök!

Linnea Järkstig / 25 Mars, 2013 - 21:52 / Vardag

Mitt internet har varit nere i över ett dygn. Har haft panik och varit riktigt uttråkad. Konstigt att man kan känna sig så naken bara för att man inte har internet...

Hur som helst, nu funkar det och mobilen, datorn och paddan går på högvarv. Imorgon tänkte jag ge en liten uppdatering om hur praktiken går men idag tänkte jag nöja mig med att säga att jag haft finbesök i helgen. Mina älskade vänner Hanna och Isabell har varit här och vi har tagit igen lite missad tid. Hur mysigt som helst!

Vi gjorde inte så mycket i helgen men vi hann i alla fall spela bowling. Anledningen till varför jag berättar det är för att jag vann, fick 210 poäng! :)

Postat av: hanna

Hahaha

2013-03-26 @ 08:04:14
Postat av: camilla

Finisar :)

2013-03-26 @ 08:12:32
Postat av: Josse

Hej! Jag funderar på att söka till Mittuniversitetets journalistprogram till hösten och jag tänkte bara höra om du tycker att det är bra? Och hur är det egentligen att bo i Sundsvall? Det känns så långt bort, haha :) Men så kommer jag ju trots allt från åland också.

Svar: Hej hej! Ja klart du ska söka. Jag är sjukt nöjd med utbildningen och livet här. Jag vet inte var du kommer ifrån, men jag kommer från ett jättelitet samhälle så för mig var det stort plus att flytta till en stad och tror inte det hade spelat sådan stor roll vilken det var. Men hur som helst så lyckades jag få en jättehärlig klass och lärarna är super. Studentlivet i Sundsvall är väl kanske inte så mycket att hurra för, vi har ett kårhus och inte så jättemånga uteställen men vi på journalist- och bildjournalistprogrammet har i alla fall hemmafester varje helg och då kommer i princip alla! :)Jag vet inte vad jag ska säga, men jag trivs jätte jättebra och ångrar absolut inte att jag flyttade hit!
Linnea Järkstig

2013-03-31 @ 15:22:15
URL: http://josefingruner.blogg.se
Postat av: Josse

Tack så mycket för svaret! :) Nu har jag sökt och håller tummarna för att mina 1,25 i högskoleprovet räcker för att jag ska komma in!

Svar: Det tror jag säkert att det gör! I min klass hade den med lägst poäng på högskoleprovet 1.0. Hoppas vi ses till hösten :)
Linnea Järkstig

2013-04-11 @ 15:21:56
URL: http://josefingruner.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -