Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Bästa köpet

Linnea Järkstig / 22 Maj, 2013 - 21:51 / Vardag

Hade bara ett möte på skolan idag så det blev en kort dag. Innan skolan hade jag sjukt tråkigt så jag förvånade mig själv genom att städa lite. Även efter skolan kände jag mig rastlös så för att undvika att städa ännu mer gick jag en trappa upp och tänkte att jag skulle störa Kajsa.
 
Jag och Kajsa bestämde oss för att gå till stan och kolla lite på alla studenter som tagit på sig sina studentmössor idag på mösspåtagningen. Efter att vi kikat lite på alla människor gick vi in på New Yorker. Jag tänkte fönstershoppa lite eftersom jag har köpstopp, men trots det kom jag hem med världens bästaste jacka.
 
Denna kommer att användas flitigt. Är sjukt nöjd!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -