Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Road trip till Kajsas stuga

Linnea Järkstig / 18 Maj, 2013 - 19:54 / Vardag

I helgen blev det roadtripp med tjejerna till Kajsas sommarstuga. Det var ett jättemysigt och roligt dygn som bjöd på ett och annat. Jag är lycklig över att ha fått lära känna dessa människor. De är bäst!
Det första vi gjorde när vi kom fram var att byta om till bikini för att lägga oss på altanen och sola. Nu känns det att det är sommar.
 
Sedan blev det grillmiddag i kvällssolen. Bästa grillkvällen i år hittills.
 
Därefter gick vi in, spelade Rappakalja och åt glass. Jag var uppriktigt bäst på spelet, inte för att jag kunde hålla masken utan snarare för att jag dog av skratt på i princip varje ord som lästes upp. Så ingen hade i alla fall någon aning om vilken som var min lapp. :)
 
Imorse tog vi vara på vädret och var uppe i tid. Det blev ännu mera solning och dessutom vågade vissa av oss hoppa i och bada. Grymt!
Under hela resan sa vi att vi var på en reehab så innan vi åkte passade jag, Evelina, Linnea och Tilde på att göra lite yoga, ha ett utvecklande gruppsamtal och lyssna på vågorna som slog mot bryggan. Haha. Linnea tyckte det var fridfullt! :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -