Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

TBT - När jag var cool

Linnea Järkstig / 16 Maj, 2013 - 12:03 / Memories

Under min tid på högstadiet trodde jag uppriktigt att jag var en av de coolaste tjejerna i världen.
Jag ägnade mycket tid åt att fota mig själv på vad jag tyckte var coola sätt och jag ville se så rockig/emo/söt ut som det bara gick. Min dröm var att bli rockstjärna med min Hellokittygitarr, i alla fall om jag var tvungen att lägga hockeykarriären på hyllan.
Jag saknar faktiskt den här tiden lite... det var en period i livet då jag inte alls brydde mig om vad folk tyckte/tänkte om mig. Jag bara körde på mitt eget sätt och gjorde vad jag ville. Det var härligt!
Det var också under den här tiden jag träffade Oscar. Mina 14 - 16 år var fantastiska!
 
Postat av: Isabell

Du var grym då och till och med grymmare nu!
Puss

2013-05-16 @ 12:57:41
URL: http://larsn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -