Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Äntligen "hemma"

Linnea Järkstig / 16 Augusti, 2012 - 13:02 / Vardag

Igårkväll kom jag "hem" till Vilhelmina, det känns härligt att äntligen få träffa alla igen speciellt nu innan jag ska åka på riktigt.

Anledningen till varför jag skriver "hemma" är för att jag inte riktigt vet vars jag bor just nu, visst är det blåa huset mitt hem men det känns inte riktigt som det när alla mina grejer är i Sundsvall. Konstigt...

Hur som helst har jag just tagit en promenad med Oscar. Han åker på lördagmorgon så nu måste vi ta vara på tiden vi har tillsammans, vi vet ju faktiskt inte när vi kan träffas nästa gång.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -