Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Det snurrar i min skalle

Linnea Järkstig / 17 Augusti, 2012 - 11:41 / Vardag

Just nu sitter jag ute i det fina vädret. Det är sjukt varmt ute idag!
Detta är vad jag ägnar början av min dag till, att organisera och strukturera upp min vardag lite.
Om det är någonting som jag verkligen längtar till är det när skolan börjar vilket betyder att jag får ordning på mitt liv igen, det är bland det härligaste jag vet.
 
Jag har hur många planer och projekt på gång just nu, men samtidigt finner jag ingen ork eller motivation till att börja eller arbeta med dessa. Det känns bara som att jag har en klump i bröstet, en klump som inte vill försvinna. Kanske är det nervositeten av att börja på en nya skola och faktiskt flytta hemifrån... eller så behöver jag bara struktuera upp allt för att orka med. Vad tror ni?
 
 
Så här ser det ut på mitt bord, det är total kaos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -