Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Fullt upp hela tiden

Linnea Järkstig / 02 Oktober, 2012 - 07:00 / Vardag

Jag känner mig väldigt stressad just nu. Idag ska jag skicka in två uppgifter som jag kanske inte 100% nöjda med. Hela dagen mellan 8-17 ska jag plugga till tentan som jag har på fredag. Dessutom har jag kvällskurs i dagspressredigering mellan 18-20. Ibland känns det jobbigt att jag är så ambitiös och måste anmäla mig till extrakurser, men samtidigt är det värt det. Det kan ju vara bra för framtiden.
Det är så mitt liv ser ut för tillfället. Nu har jag verkligen fått äta upp roligheterna från två veckors nollning eftersom jag knappt pluggade någonting då... jag hoppas det blir lite lättare nästa kurs fast då har jag ju i och för sig ingen nollning som tar en massa tid och energi. Nu måste jag packa middag och lunch för dagen. Ha en bra dag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -