Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Söndagslyx

Linnea Järkstig / 07 Oktober, 2012 - 17:29 / Vardag

Just nu sitter jag på Oleary's med Thea. Verkligen söndagslyx att få äta grillad kyckling med pommes och vitlöksbröd. Dessutom beställde vi en starter med nacho, men det förtjänar vi efter en superjobbig tentavecka. Jag undrar hur länge jag kommer att tänka sådär, men ett tag till tycker jag att jag får ;)

Det är min kära farmor som bjuder oss på mat. Hon tyckte att Thea varit så snäll som låtit mig sova där under de första vägglössnätterna så hon ville bjuda oss på mat. Du är så söt farmor, tack så jättemycket! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -