Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Tryckfrihet och granskning

Linnea Järkstig / 17 Oktober, 2012 - 20:08 / Vardag

Jag har varit sjukt trött hela dagen... därför ska jag försöka gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Först ska jag bara läsa klart boken om tryckfrihet.

Tidigare har jag ju berättat hur jobbigt det är att läsa boken, men det är endast för att den är 400 sidor. Annars tycker jag att den är väldigt intressant! Historien om och dagens tryckfrihet får mig att fundera, har vi verkligen tryckfrihet och yttrandefrihet i Sverige? Både ja och nej vill jag svara på den frågan och jag är mycket besviken när jag tänker på det.

Nu ska jag hur som helst ta en paus och se Uppdrag granskning. Tagga!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -