Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Vuxenpost

Linnea Järkstig / 04 Oktober, 2012 - 17:44 / Vardag

När jag kom hem för ett tag sedan möttes jag av det här... vuxet!

Förra veckan bestämde jag mig nämligen för att gå med i facket, journalistförbundet. Så ännu har inte vuxenpoängen slutat rulla in, härligt!

Jag säger som en gammal klasskompis alltid sa till mig: jag kommer aldrig bli vuxen, jag kommer bara bli äldre.

Det tycker jag passar bra in på mig. Ibland kan jag känna mig som fjorton men oftast känner jag mig äldre (men inte vuxen). Jag har ju exempelvis inte ens börjat dricka kaffe än ;)

Postat av: Iza

Tro mig linnea, du blir inte mer vuxen genom att dricka kaffe, det kan leda till att du blir mer barnslig likaväl ;)

Hur trivs du i sundsvall då? Verkar väldigt spännande åtminstone genom vad du skriver på din blogg! :)

Svar: Haha, nej jag upptäckte ganska snabbt att kaffe inte var min grej :pJag trivs verkligen hur bra som helst! Har faktiskt tänkt att göra ett inlägg om det framöver, då får du läsa lite mer :) Hur trivs du i USA? Verkar askuligt därborta :)
Linnea Järkstig

2012-10-06 @ 00:29:16
URL: http://lillizor.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -