Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

En hektisk dag

Linnea Järkstig / 01 September, 2012 - 12:39 / Vardag

Det känns sjukt konstigt att jag börjar på universitetet nu. Måste man inte vara vuxen för att få göra det? Fast jag antar att jag är det, även om det känns som att jag kanske är 14 år. Jag vet inte.
Hur som helst var det en väldigt stressig dag igår. Den började med info på skolan, info om nollningen och därefter blev det rundvandring med faddrarna i stan för att sedan avsluta dagen på Mcdonalds med två tjejer som ska läsa bildjournalistik. Efter det hann jag bara hem en halvtimme innan det var dags att påbörja själva nollningen. Det var riktigt trevligt att få träffa så många ur klassen och jag kan inte säga annat än att jag kommer att trivas riktigt bra här i Sundsvall.
Här har ni en bild från informationen, dock är den väldigt föresenad.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -