Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Grattis Hanna!

Linnea Järkstig / 03 September, 2012 - 00:00 / Vardag

Jag ville bara tillägna detta inlägg till min fina vän Hanna, även känd som Jonilapphansa. Hon fyller 18 år idag vilket jag vill fira här ifrån Sundsvall. Arton efterlängtade år. Äntligen!
Hanna har varit en av mina bästa vänner sedan vi var små och så kommer det att förbli till och med när vi är 83 och spelar bilbingo på helgerna i Vilhelmina. Hon är en person som alltid ställer upp, kan komma med superbra råd och dessutom alltid bidrar till en sjukt bra stämmning.
I miss you Hanna och jag hoppas att du får en riktigt bra födelsedag!
En bild på oss, tagen för snart ett år sedan. Kan ni se vem som är vem?
Kommer aldrig att glömma det här! :)
 
Postat av: Hanna

TAAAACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):) <3
Saknar dig också!

PS. tagga fezt

2012-09-03 @ 14:41:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -