Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Hjälp mig

Linnea Järkstig / 25 September, 2012 - 02:51 / Vardag

Jag är fruktansvärt trött... men jag kan inte sova. Det kliar. Det kryper.
Snälla hjälp!
Jag vill bara att det ska bli bra.

Postat av: EMMAGENCY

sv: Jaså minsann, vad kul! Vi har ett fotoföretag, där vi erbjuder privatpersoner fotograferingar (främst i studio, men även på andra platser för den som är intresserad), och så tar vi på oss olika fotouppdrag från företag. Under den här veckan dokumenterar vi t.ex. "Biejvieh" åt Lycksele Sameförening!

Känner igen den känslan, huvvaa.

Svar: Jaha, men vad spännande! Det låter ju riktigt roligt. Har ni någon blogg eller liknande som man kan följa om ert företag? :)Ååh, har du också haft vägglöss? :/ haha
Linnea Järkstig

2012-09-25 @ 16:12:31
URL: http://emmagency.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -