Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Kastar in handduken

Linnea Järkstig / 16 September, 2012 - 22:00 / Vardag

Jag har verkligen varit upptagen till 100% idag. Nog visste jag väl att jag skulle ha hela dagen fullspäckad med tråkigheter men jag trodde inte att jag var en sådan tidsoptimist. Tvätta har jag gjort i tre timmar. Lagat mat har jag gjort i tre. Städat, pluggat och handlat har tagit en tid det med... men varför hann jag inte med allt som jag tänkt?
Det blir alltid såhär när jag ska göra saker. Jag planerar miljontals saker som verkligen måste göras men ändå så hinner jag inte ens hälften. I veckan ska jag i alla fall se till att hinna med allt som jag har tänkt. Det hoppas jag!
Om någon dag har jag tänkt att berätta lite mer om skolan, Sundsvall, min lägenhet osv. Men nu känner jag att jag måste kasta in handduken. Klockan är bara tio men jag är trött som bara den. Vi hörs imorgon!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -