Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

P3, shopping och Coca Cola

Linnea Järkstig / 23 September, 2012 - 20:11 / Vardag

Efter en superbra helg i Umeå/Strömbäck tillsammans med min favorit så sitter jag här i min ensamhet på soffsängen och häller i mig en Coca Cola. De senaste timmarna har jag underhållit mig med att lägga produkter i varukorgen och lyssna på P3, vilket jag har börjat göra allt för ofta på senare tid. Just nu försöker jag övertala mig själv att plugga... kom igen Linnea!

 
 
Postat av: Hanna

fy linnea! ingen läsk ju! fail med 30dagars-utmaningen.......

Svar: Haha, jag vet... Men har man vägglöss så får man ;)
Linnea Järkstig

2012-09-23 @ 20:49:56
Postat av: Isabell

Linnea, det gör ont i mitt hjärta. Jag behöver dig, jag behöver en kram, jag behöver en dos av dig. Som jag längtar tills allt lagt sig så jag hinner träffa dig.

Svar: Ååh du är så söt min vän :) Jag saknar dig sjukt mycket också... men vi får bestämma någonting snart. Så vi har något att se fram emot! Puss
Linnea Järkstig

2012-09-23 @ 21:24:45
URL: http://sockerconny.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -