Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Plugg! :)

Linnea Järkstig / 07 September, 2012 - 13:15 / Vardag

Just nu sitter jag och gör min allra första uppgift som jag fått på universitetet och helt plötsligt känner jag mig så gammal...

Jag har verkligen längtat till att skolan ska sätta igång på riktigt och att jag får komma in i rutinerna igen. Även om jag inte har kommit in i allt ännu så har jag äntligen fått plocka fram min målinriktade sida. Vilket känns helt underbart! Nu är jag redo för att lära mig massvis med saker och att utvecklas för att jag senare ska kunna bli en awesome journalist. Jag är verkligen taggad till tusen!


P.S Kolla in prickarna på min arm/handled. Jag har bara tre stycken där men jag hoppas verkligen att mina bett snart försvinner.

 

 

Postat av: Isabell

Vad fint du bor ;)

Svar: Men din lilla! Ska alltid tjuvkika ;)
Linnea Järkstig

2012-09-08 @ 10:37:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -