Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

trettio dagar

Linnea Järkstig / 17 September, 2012 - 06:48 / Vardag

Jag har länge kännt att jag måste ta tag i det här. Det fungerar inte längre. Jag mår dåligt av det.
Vad jag pratar om är att jag verkligen måste skärpa mig när det gäller träning och matvanor. Eftersom jag frossar i godsaker varje dag och dessutom knappt rör mig någonting så känner jag att det är dags för en riktig förändring. Nu kör vi!
Min 30-dagars utmaning:
- Ingen läsk
- Ingen alkohol
- Inget godis, chips, popcorn eller liknande
- Ingen snabbmat
- Ska träna fem dagar i veckan

Jag är sjukt peppad! Berättar sedan om trettio dagar hur det har gått :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -