Hem          Vardag         Minnen         Texter         Drömmar & framtid         Resor         Videoinlägg

Vad vill ni?

Linnea Järkstig / 18 September, 2012 - 14:08 / Vardag

 
Jag uppdaterar varje dag. Ibland flera gånger om dagen. Trots det får jag knappt några kommentarer eller någon respons på mina inlägg.
Min fråga till er är vad tycker ni om min blogg? Är den rolig/bra, långtråkigt eller värdelös? Alla kommentarer är tillåtna jag vill bara höra er röst och om era åsikter.
Som ni säkert förstått, eftersom jag endast uppdaterat i en kategori, är att jag inte riktigt har kommit igång med bloggandet. Det är så mycket nytt med skolan, vänner och att bara bo ensam så jag har inte riktigt kommit in rutinerna ännu, vilket innebär att min blogg endast handlar om vad jag gör på dagarna. Jag vet inte, ni kanske tycker om det.
Hur som helst skulle jag uppskatta om ni med en lång eller kort kommentar kunde berätta om vad ni vill läsa på min blogg och om vad. Jag vill ju bara att den ska bli ännu bättre ;)
 
Postat av: Isabell

Linnea din blogg är toppen, håller mig uppdaterad när jag aldrig hinner prata med dig. Puss min finaste vän!

2012-09-18 @ 15:19:55
Postat av: Hanna

den är jättebra roligt att se hur du har det osv. fortsätt uppdatera mycket för det gör mig glad

2012-09-18 @ 16:53:09
Postat av: Andrea

Jag tycker om att läsa om din vardag, bra som dåligt och roligt som tråkigt! Så jag tycker att du än så länge sköter dig fint ;) Fast jag skulle gärna vilja se lite bilder på din lägenhet och så, det vore roligt!

2012-09-18 @ 16:53:52
URL: http://dethandlaromandrea.blogg.se
Postat av: camilla

Jag tycker det är jättekul att få ta del av din vardag eftersom vi inte pratar med varandra varje dag. Träffar många här hemma som berättar att de följer din blogg. Senast idag träffade jag en mamma till en klasskompis som du hade när du gick på Hemberget som berättade att hon följde din blogg, hon sa att hon tycker att du är så duktig på att skriva, att hon gillar att läsa din blogg// <3

2012-09-18 @ 17:32:13
Postat av: jannike

Du är duktig på skriva, fortsätt som du gör :)
Saknar dig!

2012-09-18 @ 19:46:38
URL: http://jannikeke.blogg.se
Postat av: ing-britt

Hej det är väl självklart du ska fortsätta,läser varje dag och det är jätte skoj. (farfar läser också) kram.

2012-09-18 @ 20:24:51
Postat av: Lena

Men Linnea! Du vet väl att du é ba bäst, jättekul å se hur de går för dig å de kommer ju å gå jättebra. Kramen från din ex jobbarkompis <3

2012-09-19 @ 16:47:07
Postat av: Anonym

mer bilder:) annarsjättebra!!!

2012-09-23 @ 13:26:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



- K o n t a k t -